TELEVIZIJA SLOVENIJA NI PLAČALA TREH TV-PRISPEVKOV O KORUPCIJI V UNICEFU SLOVENIJA

 

RTV Slovenija – Televizija Slovenija – mi kot svoji novinarki leta 2011 ni plačala treh TV-prispevkov o korupciji v Unicefu Slovenija, kar je škandalozno nezakonito. Še posebej, ozirajoč se na njeno siceršnje razsipno razmetavanje z (davkoplačevalskim) denarjem, kjer so med drugim radodarni pavšali odvetniškim pisarnam brez utemeljene podlage – zgolj odvetniški družbi Čeferin in partnerji, o. p., d. o. o., od julija 2015 vsak mesec pavšalno podarja 4.270,00 davkoplačevalskih evrov, 15. 9. 2016 ji je nakazala celo 14.120,00 evrov, 14. 4. 2015 pa 6.100,00 evrov! Po javno dostopnih uradnih podatkih 280.661.65 evrov, od leta 2012. Zakaj in čemu? Ob tem radodarno financira tudi druge odvetniške pisarne:RTV Slovenija je za odvetniške storitve od leta 2003 zapravila skupno 1.733.320 evrov,” je v članku z naslovom Milijoni za odvetniške storitve RTV https://nova24tv.si/slovenija/politika/milijoni-za-odvetniske-storitve-rtv/ razkril novinar Luka Perš na spletnem portalu Nova24 TV. 

 

 

RTV Slovenija ima svoje pravnike z državnim pravniškim izpitom, ki jo po zakonu smejo zastopati tudi pred sodiščem, kar zgoraj izkazan absurd neizpodbitno potencira. Prisilen RTV-prispevek, ki ne dopušča svobodne izbire in izkazuje totalitarno neustavnost, so s skromno “penzijo” prisiljene plačevati tudi ostarele slovenske mam’ce, ki električni priključek potrebujejo za golo preživetje. Za koga, prisilno?! Tudi za bogate odvetnike z jahtami, vilami, mercedesi, BMW-ji.

No, moja tožba zaradi treh neplačanih TV-prispevkov iz leta 2011, zoper RTV Slovenija odvetniško vložena 24. 6. 2016, na Okrožnem sodišču v Ljubljani ždi že več kot štiri leta – v rokah sodnice Martine Zidar. Da, kljub (že zdavnaj) vloženim pospešitvenim pravnim sredstvom seveda, kot sta nadzorstvena pritožba in rokovni predlog. Tako pač je, ko v Sloveniji tožba zoper nedotakljivega ali globoko državo pristane v koruptnih ali sodnomafijskih krempljih, čemur pa dirigira nedotakljiv inkriminiran predsednik sodišča Marjan Pogačnik. Do danes že obresti preplavljajo vtoževane moje tri novinarske honorarje v znesku 1.200,00 evrov. 

 

 

urednica Nataša Rijavec Bartha, leta 2018

 

Dva od predmetnih treh mojih neplačanih TV-prispevkov:

& TV-prispevek z naslovom PRETEKLI POSLI UNICEFA, objavljen 28. junija 2011 v Odmevih, ki jih je vodila Rosvita Pesek, TV Slovenija 1: 

https://4d.rtvslo.si/arhiv/odmevi/109253443

 

 

& TV-prispevek o korupciji v Unicefu, objavljen 1. julija 2011 v Dnevniku, TV-Slovenija 1: 

https://4d.rtvslo.si/arhiv/dnevnik/109484271